I dag har det regnat stor del av dagen men vi lyckades tima in en promenad i Stadsparken och en härlig runda i skogen med husse innan nästa regnskur kom. I morgon ringer veterinären om Ottos biopsiprov. Håller tummarna att det inte visar cancer. Sov gott allesamman.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar