Välkommen till min dvärgschnauzersida
Sidor
Startsida
Casper
R.I.P OTTO
Oska och Otto
FILM
R.I.P Ludde
R.I.P Zigge
Hundparken
R.I.P Frasse
SLO
Ottos Stamtavla
Caspers stamtavla
Luddes Stamtavla
Zigges Stamtavla
Schnauzer komedoner, SCS
Otto och Ludde
11 maj 2014
Skruttig Otto
Otto mår inget bra alls just nu. När vi är inne sitter han antingen och bara hänger med huvudet och verkar trött eller så är han pipig och gnällig. Han har tratt på sig och det hatar han verkligen. När vi är ute springer han på som vanligt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar