11 maj 2014

Skruttig Otto

Otto mår inget bra alls just nu. När vi är inne sitter han antingen och bara hänger med huvudet och verkar trött eller så är han pipig och gnällig. Han har tratt på sig och det hatar han verkligen. När vi är ute springer han på som vanligt.

Inga kommentarer: