Välkommen till min dvärgschnauzersida
Sidor
Startsida
Casper
R.I.P OTTO
Oska och Otto
FILM
R.I.P Ludde
R.I.P Zigge
Hundparken
R.I.P Frasse
SLO
Ottos Stamtavla
Caspers stamtavla
Luddes Stamtavla
Zigges Stamtavla
Schnauzer komedoner, SCS
Otto och Ludde
5 maj 2014
Rallylydnad
I eftermiddags satte jag upp en bana med 10 skyltar. Casper var faktiskt riktigt duktig. Ska försöka träna ensam med honom.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar