På Smådjurskliniken träffade vi underbara veterinär Anna som bestämde att han behövde opereras. På operation spolade de rent såret och satte i en slang för dränering som han ska ha ngr dagar. De tog också en biopsi för att få veta vad det är i lymfkörteln. Så nu väntar vi på svaren och får hålla tummarna att det inte är cancer.
Otto äter bra och är pigg på promenaderna MEN han hatar tratten.
Blir så arg på den. I dag har han i alla fall kommit på att man kan gå runt med den. Innan så satte han sig bara i ett hörn och glodde argt in i väggen och vägrade röra på sig.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar