5 april 2014

Snuzzeträff i Jönköpings Stadspark

Vi var ett litet gäng som samlades för gemensam promenad och fikastund med våra dvärgschnauzrar och en jättefin riesentik.
Lite blåsigt och solen ville inte riktigt komma fram men vi hade trevligt i alla fall.
På vår promenad träffade vi en mellanschnauzer som joinade oss och följde med till hundhagen för lek och bus, jätteskoj.
De hundar som promenerade förbi hagen möttes av en liten skara vaktande småskägg och blev utskällda efter noter. Ha ha dessa små envisa skruttar och tror faktiskt min Casper var värst.







Inga kommentarer: