Välkommen till min dvärgschnauzersida
Sidor
Startsida
Casper
R.I.P OTTO
Oska och Otto
FILM
R.I.P Ludde
R.I.P Zigge
Hundparken
R.I.P Frasse
SLO
Ottos Stamtavla
Caspers stamtavla
Luddes Stamtavla
Zigges Stamtavla
Schnauzer komedoner, SCS
Otto och Ludde
2 december 2013
Snö på marken
Ett litet täcke av snö låg på gångvägarna.
Provade killarnas tomteluvor. Tror ni de gillar det?
Matte fick arga snuzzeblicken.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar