4 september 2013

Promenad i fina Stadsparken


Casper kikar in i hästhagen.


Otto och Casper är svåra att ställa upp på porträttfoto. De ska bara fram och gosa med matte. Här är vi vid Utsiktsplatsen i Jönköpings Stadspark. 

Inga kommentarer: