Min lilla kille har kräkts och varit dålig i magen heeela natten. Jag har inte sovit något utan pysslat om honom på bästa sätt. Nu ligger han i min famn och mår skrutt. Jag hoppas han kan sova lite och få lite nya krafter. Jädrans magsjuka. Otto är piggare men inte helt återställd.


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar