22 april 2013

Finbesök från Kalv

I morse gjorde min kompis Ulla ngt spontant. Hon satte sig i bilen och styrde kosan mot Jönköping och lilla söta Olga följde med. Vi tog en promenad i omgivningarna och sen bjöd Ulla mig på världens godaste räksmörgås på Kroatorpet i Huskvarna.





Inga kommentarer: