Välkommen till min dvärgschnauzersida
Sidor
Startsida
Casper
R.I.P OTTO
Oska och Otto
FILM
R.I.P Ludde
R.I.P Zigge
Hundparken
R.I.P Frasse
SLO
Ottos Stamtavla
Caspers stamtavla
Luddes Stamtavla
Zigges Stamtavla
Schnauzer komedoner, SCS
Otto och Ludde
28 oktober 2012
Snön kommer
I torsdags kom snön till Vätterbygden. Ett riktigt oväder blev det. Minusgrader och kallt. Casper och Otto for runt som yra höns i trädgården.
YouTube Video
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar