
Otto, Casper och jag matte Mahlin är precis hemkomna från en riktig långpromenad som slutade med att vi sprang på en himla massa kantareller. Fyra bajspåsar blev snabbt fulla av skogens guld.


Vi lyckades också med konststycket att hamna i en bäck alla tre så när vi kom hem blev det hopp in i duschen och nu ligger båda killarna helt utslagna.

En annan får rensa den härliga svampen.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar