Välkommen till min dvärgschnauzersida
Sidor
Startsida
Casper
R.I.P OTTO
Oska och Otto
FILM
R.I.P Ludde
R.I.P Zigge
Hundparken
R.I.P Frasse
SLO
Ottos Stamtavla
Caspers stamtavla
Luddes Stamtavla
Zigges Stamtavla
Schnauzer komedoner, SCS
Otto och Ludde
17 april 2012
Casper blombusare
I dag drog Casper upp en nyplanterad blomma ur en utekruka och sprang runt med den som en galning. Tror ni det var någon blomma kvar sen?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar