7 maj 2011

Lilla Otto




Ottos öroninflammation verkar bättre men däremot är den stora frågan om han har någon form av allergi. Han biter och slickar på benen och tassarna och matte får mardrömmar om Zigge som hade den fruktade klosjukdomen SLO. Den började precis på samma sätt, pust. Hoppas vi får bukt på Ottos besvär.

Inga kommentarer: