29 april 2011

Öronspolning

I dag har Otto spolat öronen på Djursjukhuset. Han hade öroninflammation och trumhinnorna var spruckna. Stackars lilla Otto. Just nu är vi hos svärföräldrarna och blir ompysslade. Matte och husse är i Lund hos husses syster och hjälper dem med att sätta upp nytt kök. Saknar dem!


Otto och jag gosar.

Inga kommentarer: