30 mars 2011

Kalmar


I går åkte matte och jag till släkten i Kalmar. Lillebror Otto fick stanna kvar gos husse och lillhusse. Här kommer några fina bilder från min och mattes promenad;









Träffade på några fina rådjur i skogen.

Inga kommentarer: