Välkommen till min dvärgschnauzersida
Sidor
Startsida
Casper
R.I.P OTTO
Oska och Otto
FILM
R.I.P Ludde
R.I.P Zigge
Hundparken
R.I.P Frasse
SLO
Ottos Stamtavla
Caspers stamtavla
Luddes Stamtavla
Zigges Stamtavla
Schnauzer komedoner, SCS
Otto och Ludde
30 mars 2011
Kalmar
I går åkte matte och jag till släkten i Kalmar. Lillebror Otto fick stanna kvar gos husse och lillhusse. Här kommer några fina bilder från min och mattes promenad;
Träffade på några fina rådjur i skogen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar